Design #2091 runko valmistettiin Finn Craftin telakalla. Plugi, joka ilmeisesti vielä purjehtii, tehtiin mahongista. Vuonna 1976 oli kolme venettä työn alla, mutta Ghambergin kaksosten vetämä telakka meni konkurssiin runkojen valmistuttua. B-H Johansson Kråkössä teki sisustuksen ja kannen, samoin sisarveneeseen, joka on nykyään Yhdysvalloissa. Rikin teki Einari Heikkinen Hangosta. Muotit menivät konkurssissa Ranmarinaan, jossa tehtiin muutama vene. Peräsinlapaa suurennettiin 2001 ja runko sai epoksia vesirajan alle sekä uuden maalipinnan vuonna 2009.
Aranne, design #2091, the hull was built at the Finn Craft yard. The “plug” was built in mahogany and is still sailing. In 1976 three boats were under construction but the yard entered bankruptcy as the hulls were ready. B-H Johansson at Kråkö made the interior woodwork and deck. Aswell for the sister boat Aiolos, that sails on the American east coast. The rig was constructed by Einari Heikkinen from Hanko. After the bankruptcy, the molds were sold to Ranmarina, where few boats were made. The rudder blade was enlarged in 2001, and the hull was repainted in 2009, and epoxy under the waterline.