Peter Fazer tilasi 80-luvun alussa Sparkman & Stephensiltä piirrustukset nopealle offshore-kilpurille. Rakentajaksi valittiin Eino Antinoja. Vene rakennettiin kauttaaltaan sandwich-menetelmällä ”plugille”. Eino Antinojan piti tehdä veneestä sarjatuotantomalli hieman erilaisella kansirakenteella. Terveys esti kuitenkin nämä aikeet ja Marinita jäi hänen viimeiseksi veneeksi. Peter osallistui ”Marinita” veneellään Gotland Runt-kisaan heikolla menestyksellä ja päätti uusia takilan. Uudessa osatakilassa on 3 spriidari paria ja sen yläpuolelle on timantti. Takilamuutos ei tuonut odotettua menestystä ja Peter myi muutaman vuoden jälkeen Marinitan Peter ja Henrik Tallbergille. Peter lunasti myöhemmin veljensä osuuden ja myi 1990-luvulla veneen langolleen Ati Norrgårdille. Vene on edelleen Ati Norrgårdin omistuksessa nimellä Mia-Sofia (kuten hänen aikaisemmatkin veneet)
Mia-Sofia osallistui useaan Gotland Runt-kisaan – hauskaa oli, mutta palkinnot jäivät saamatta. Alunperin Marinita oli sisustettu ainoastaan keskiosaltaan, keula ja perä olivat tyhjiä. Koko vene on pikkuhiljaa sisustettu omistajan omilla taidoillaan ja on kilpailumenestyksen puuttumisesta huolimatta vene on varsin nopea ja merikelpoinen alus, joka on kiertänyt Itämeren kaikki kolkat.
Eino Antinojalla on maine rakentaa erittäin vahvoja veneitä. Mia-Sofia on kahteen otteeseen “joutunut” täyspysähdykseen 6,5 solmun vauhdista. Kyydissä olleet ovat saaneet vaurioita mutta vene on kestänyt. Ainoa näkyvää on (tai oli) lyijykölin uusi muoto.
Mia-Sofian nykyinen kotisatama on Kojudden, Lövö, Snappertuna